Jótállási tanusitvány

Jótállási tanusitvány

logo

 

Kolozsváron található Multimago SRL (KFT), Kolozsvár, Miko Imre utca, 8. sz. biztosítja az ebben a dokumentumban említett termékek szolgáltatási tevékenységét a számla alapján, amellyel Ön megvásárolta őket, a fogyasztónak a törvény nem megfelelőségre gyakorolt ​​hatásából eredő jogi védelmének része, amely az eladónak a fogyasztóval szembeni jogi kötelezettségét jelenti. Termék neve, modellje, S.N. (sorozatgyártású termékeknél) a felek kilétét is megemlítik a beszerzési dokumentumok. A fenti információk kitöltését az eladó végzi, amikor a termékeket az üzletben értékesítik, és megtalálhatók az online vásárolt termékek vételi dokumentumaiban. Az akkumulátor és a motorok a fogyóeszközök kategóriájába tartoznak, ezért az akkumulátor garanciája 15 nap.

Importőr: SC Multimago SRL (KFT)

ELADÓ: SC Multimago SRL (KFT) Kolozsvár, Kolozsvár, Miko Imre utca, 8. sz.

+40 758 667 671,

contact@multimago.hu

 

 

MEGFELELŐSÉGI GARANCIA:

A HASZNÁLAT ÁTLAGOS IDŐTARTAMA:

KERESKEDELMI GARANCIA:

A KERESKEDELMI GARANCIA, ha felajánlják, egyedi fogyasztóknak szól, magában foglalja a megfelelőség garanciáját (nincs hozzáadva), és eltérő lehet a különböző termékcsomagok esetében, amelyeket különböző kampányok vagy promóciók tartalmazhatnak. A kereskedelmi garancia igénybevétele érdekében igazolni kell a megfelelő termékek Romániában történő vásárlását partnerüzletektől vagy online kereskedelem útján, amelyek a Multimago SRL (KFT)-n keresztül importált termékeket értékesítik. Ezek a modellek egyértelműen szerepelnek a számlán, és otthon, a kereskedelmi, ipari vagy termelési, kézműves vagy liberális tevékenységen kívül használják.  A meghosszabbított jótállási idő előnyeinek kihasználása érdekében a fogyasztó felelősséggel tartozik e jog elvesztésének szankciója alatt, hogy birtokolja az áru származási adóügyi dokumentumait és a “garanciavállalási igazolást”, amelyen egyértelműen meg kell említeni, hogy a termék rendelkezik kereskedelmi garanciával és ennek az időtartamát.

  1. ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK

 

1.1 A fent felsorolt ​​termékekhez, amelyeket a csatolt számlával vásároltak, a hatályos jogszabályok értelmében a megfelelőség kétéves jogi garanciája érvényes, és a vevő az adott területre vonatkozó külön jogszabályok által biztosított jogokat, illetve OG21 / 1992 későbbi kiegészítések és módosításokkal, az LG 449/2003 újraközölve és módosítva az OG 9/2016 által, LG sz. 2004. június 28-i 296. sz., GEO sz. A 2014. június 4-i 34. sz. dokumentum  frissítve a többi esetleges normatív aktust, kezdve a termék kézbesítésének dátumától, vagy attól az időponttól, amikor a fogyasztó átveszi a terméket az GO 34/2014 feltételei szerint.

 

1.2 A jelen garanciavállalási tanúsítvány rendelkezései nem korlátozzák és nem érintik a fogyasztóknak a hatályos normatív aktusok által biztosított jogait. Annak érdekében, hogy bizonyos promóciók során kihasználhassa a megfelelőségi garanciát vagy a kereskedelmi garanciát, a fogyasztónak az a feladata, hogy rendelkezzen az áru származási adóügyi dokumentumaival, amelyeken egyértelműen fel kell tüntetni a termék nevét és azonosító sorozatát, valamint a a kereskedelmi garancia időtartamát – amely bizonyos promóciók során korlátozott. A “jótállási tanúsítvány” szükséges a szervizesemények megemlítéséhez és számlálásához is.

 

1.3 A “jótállási tanúsítvány” a törvény által feljogosított személyeknek szól:

 

– bármely természetes személy vagy természetes személyek csoportja, amely olyan fogyasztói szövetségekben alakult, amely a jelen törvény hatálya alá tartozó szerződések keretében kereskedelmi, ipari vagy termelési tevékenységén kívüli, kézműves vagy liberális célokból jár el. A társasházban bérlők / magánszemélyek tulajdonosainak egyesületei e törvény értelmében fogyasztói szövetségnek minősülnek.

 

Ezek a jogi rendelkezések nem korlátozzák a megfelelőség garanciájának előnyeit a jogi személyekre, de az eladóval szembeni panaszaikat vagy követeléseiket békés úton vagy a gyártó vagy az importőr illetékes anyagi és területi biróságánál rendezik, ha a gyártó székhelye nem Romániában található. és az NCC 1710. és azt követő cikkelyeinek rendelkezései irányítják

 

1.4 A szervizelési tevékenységet a SC Multimago SRL (KFT) biztosítja ingyenesen

 

bejegyezve J12 / 2801/2015  szám alatt a kereskedelmi nyilvántartásban, CUI RO35017447, Kolozsvár, Sannicoara, 1 Mai utca, 17. sz.,.a weboldalon megjelenített munkarenddel.

 

1.5 A garancia biztosításának módjai a következők: javítás, azonos termékkel történő cseréje, vagy a termék értékének visszatérítése, ha az első két módszer nem lehetséges.

 

A garanciát mindenekelőtt a termék javításával kell biztosítani, legfeljebb 15 naptári napon belül, a hatályos jogszabályoknak megfelelően.

 

1.6 A meghibásodás időtartama megfelelően meghosszabbítja a jótállási időszakot, és a szervizben történő regisztrációtól a fogyasztó értesitéséig tart, a bejelentett hiba megoldásáról. Ha a termék meghibásodása és móködőképtelensége átal szervizben töltött összideje meghaladja a jótállási időnek a 10%-át, a felhasználó kérheti a törvény által megszabott eljárást.

 

1.7 Az Ön kívánságainak teljesítése és a jelen szerződés aláírásakor hatályos jogszabályoknak megfelelő hatékony együttműködés érdekében javasoljuk, hogy vigye el vagy küldje el a hibás terméket az SC Multimago SRL (KFT) szolgáltató egységhez a fenti címre, vagy küldje el a cégünk által az elküldéskor jóváhagyott futárral az alábbi eljárás szerint:

 

– A visszaküldési űrlap mezőinek helyes kitöltése.

– Az elismert futár átveszi a hibás terméket és tartozékokat, a garancia feltétele nem az eredeti csomagolás megőrzése, kivéve a nem szabványos termékek esetében (amelyekre az azonosító elemeket a csomagoláson írják), külön költség nélkül (ha más futárt választ mint a cég által elismert futár akkor Őn állja a szállitási költséget).

 

– Ingyenes termékjavítás, ha a garanciális feltételek teljesülnek.

 

– A terméket futárral visszaküldik a vevőnek.

 

E-mailben értesítjük a javítás befejezéséről, ehhez a jogi értesítési eljáráshoz feltétlenül szükséges egy érvényes levelezési címet megadni. Ha az e-mail cím érvénytelen, Ön megtagadja annak megadását, vagy a megadott adatok helytelenek, az eladót nem terheli mulasztás az értesités elmaradásával kapcsolatban, ebben az esetben a vásárlóra hárul a szerviz megkeresése.

 

1.8 Annak elkerülése érdekében, hogy a termékeket az értesítés meghiúsulása miatt nem vették át, illetve azokat, amelyeket a tulajdonosok gondatlansága miatt nem vettek át vagy nem vettek át (érvénytelen e-mail cím vagy egyéb okok, amelyek nem tulajdoníthatók az SC Multimago SRL (KFT)-nek) ), olyan helyzetek, amelyek indokolatlanul torlódhatnak a tárolókban a szolgáltatásból, és implicit módon lelassíthatják a jóhiszemű fogyasztók érdekeit esetlegesen akadályozó tevékenységeket, a tulajdonos értesítésétől számított 15 napon belül tárolási díjat számolnak fel a termék felvétele (az SC Multimago SRL (KFT) által felszámítva). A tárolás az új termék számlázott értékének napi 1,5% -át teszi ki, és a termék átvételekor az ügyfélnek meg kell fizetnie a fent említett összeget, különben az SC Multimago SRL (KFT) az új polgári törvénykönyv 2495. cikke alapján a megőrzési jogra hivatkozik: „Aki köteles egy eszközt elengedni vagy visszaszolgáltatni, addig megtarthatja, amíg a hitelező nem hajtja végre ugyanazon jogviszonyból eredő kötelezettségét, vagy esettől függően, amennyiben a hitelező nem téríti meg neki az e termékért tett szükséges és hasznos kiadásokat, vagy azokat a károkat, amelyeket az áruk okoztak neki. ”

 

1.9 A termék megfelelő állapotának helyreállitásának indokolatlan igénylésének elkerülése érdekében az első megállapitás után amelyben a szerviz megfelelőnek találja a terméket, a következő indokolatlan szervizelés 50 RON + TVA/ óra munka költségét vonja maga után és az elfogadott futár által kiszámlázott szállitást. Indokolatlan szervizbe küldésnek minősül, ha nyilvánvaló bosszantó célokból a vevő indokolatlanul adja vissza a terméket ugyanabban a állapotban, amelyben a szerviz elküldte és megfelelőnek mérte fel, vagy amikor a vevő hibásnak tartja a terméket amiatt, hogy a termék irányitásához szükséges minimális műszaki képességei hiányosak, vagy amiatt, hogy a terméket a gyártó által megadott és feltüntetettektől eltérő műszaki paramétereken használják.

 

1.10 A hosszú távon felhasználható terméket a jogalkotó határozza meg: ,, – összetett termék, amely részekből és részegységekből áll, megtervezve és megépitveátlagos használati időben történő használatra és amelyen elvégezhetőek javitási vagy karbantartási tevékenységek. Néhány alkatrészt, amelyek a természetüknél fogva kiemelkedő és elkerülhetetlen kopást szenvednek a termék átlagos használatakor, többször kicserélnek természetesen és technológiailag, mivel a termék átlagos használati ideje alatt nem javithatóak. Ezeket az alkatrészeket, amelyeket továbbra is FOGYÓ ESZKŐZNEK hivnak,  nem cseréljük ki ingyen, ha használat után elvannak kopva. A megvásárolt termékre jellemző fogyóeszközök a jótállási jegyben szerepelnek.

 

A berendezés-kiegészítőkre ugyanaz a jótállási idő vonatkozik, mint a fő termékre, hacsak a használati dokumentumok másként nem rendelkeznek. Bizonyos alkatrészek állapotának normális elhasználódása a termék használatából eredően, amely nem akadályozza a megfelelő működését, nem tartozik jótállás hatálya alá, a tisztességes jóhiszemű karbantartás és a megfelelő kezelés a tulajdonos felelőssége.

 

A garancia nem vonatkozik a műanyagból, öntöttvasból, üvegből és más törékeny anyagokból készült alkatrészekre, amelyeket mechanikai ütés károsít.

 

A garancia csak Románia területén érvényes.

 

  1. A GARANCIA MEGADÁSÁNAK FELTÉTELEI

 

2.1 A termék megfelelőség állapotának helyreállitásának biztositása a törvényi időszakban az LG 449/2003 szerint

 

az OG9 / 2016 által újraközölve és módosítva, valamint az ebben az esetben előforduló egyéb normatív aktusok kötelezőek az eladó számára, ugyanakkor a vevő kötelezettségeit is előidézik, amelyek be nem teljesítése e jog elvesztéséhez vezethet.

 

2.2 A megfelelőség jogi garanciájának igénybevétele érdekében a termékhez mellékelni kell

 

a beszerzés pénzügyi dokumentumait (számla vagy pénzügyi nyugta) és a tartozékhiba helyes azonosításához. A sértetlen jótállási címke vagy pecsét nélküli termékek, amelyek a gyártási sorozat hiányát, módosítását vagy sérülését, a gyártó által lezárt berendezések vagy alkatrészek lezárását vagy a szavatossági tanúsítvány sorozatának módosítását mutatják, elveszítik ezt a jogot, illetéktelen beavatkozások részének minősülnek.

 

2.3 A meghosszabbított jótállási időszak előnyeinek kihasználása érdekében, ha a termék kereskedelmi garanciával ellátott promócióban szereplő tétel része, a fogyasztónak, a jog elvesztésének szankciója alatt az a feladata, hogy az áru származási adóügyi dokumentumait birtokolja amely igazolhatja a Romániában történő vásárlást a Multimago SRL (KFT)-n keresztül importált termékeket forgalmazó partnerüzletektől, ez az adóügyi dokumentumokban egyértelműen feltüntetett modell, és része annak a kampánynak, amelyre a kereskedelmi garanciát a „Garanciatanúsítványban” adták (meghatározva, hogy a kereskedelmi garanciában részesül és ennek az eladó által feltüntetett tartamát)

 

2.4 A termék alkatrészei olyan elektronikus elemeket tartalmaznak, amelyek szigorúan be kell tartani a használati és karbantartási kézikönyvben foglalt feltételeket a kezelés, tárolás, üzembe helyezés, valamint a telepítés és a használat általános műszaki feltételei tekintetében. Olyan termékek, amelyek hibásak a szállítási feltételek be nem tartása (a fogyasztó általi szállítás esetén), tárolás, üzembe helyezés, üzemeltetés, karbantartás, kezelés vagy tárolás miatt, vagy a használati utasítások és a használati feltételek be nem tartása miatt, vagy amelyek nem megfelelő körülmények közt voltak használva, a jótállásuk érvényét vesztik.

 

2.5. Olyan termékek, amelyek hibákat vagy károsodásokat mutatnak mechanikai sokkok, tüzek, balesetek vagy gondatlanság miatt, az elektromos szerelvény oxidációs nyomai a gyártó által megadottnál magasabb nedvességtartalmú helyeken történő használat következtében (ezeket az eszközöket nem használják a magas páratartalmú környezetben), vagy a normál határértékeket meghaladó por- és szennyeződések (nem specifikus kemény anyagok vagy mészkő lerakódások), amelyek helytelen használatot jeleznek, vagy nem ajánlott környezetben, a jótállásuk érvényét vesztik.

2.6. A következő hibákkal rendelkező termékek, de nem kizárólag: repedések, deformációk, torziók vagy repedések a külső, belső vagy elektronikus alkatrészekben, mechanikai sokkokra utaló építőelemek hiánya, szélsőséges hőmérsékletnek (tűz vagy fagy) való kitettség, égési nyomok vagy folyadékok behatolásának nyomai, gőzök vagy porok a készülék belsejében a motorig vagy az elektromos szerelvényig, az elektronikus alkatrészek meghibásodtak vagy hibásan működtek a nem megfelelő elektromos feszültségnek, a nem megfelelő kezelésnek vagy a tartozékok nem megfelelő csatlakoztatásának köszönhetően, a jótállásuk aprólékosabb ellenőrzés nélkül érvényét veszti.

 

2.7 A gyártó által nem engedélyezett személyek által végzett javítási beavatkozások (amelyekhez termékeket kell bevezetni a szervizegységbe) a termékek garanciális hatályának megszüntetését vonják maguk után. (A pecsétek feltörése vagy megsemmisítése a jogosulatlan beavatkozások részének tekintendő)

 

2.8 Telepítési hibák (az aljzat földelésének hiánya, a berendezés / termékek nem eredeti vezetékelemeinek használata vagy a felhasználói kézikönyvben felsoroltaktól eltérő eljárás), helytelen feszültségű aljzathoz való csatlakozás, amely befolyásolja a készülék elektronikus alkatrészeit. meghibásodáshoz vezető termékek ezek a termékek szavatosságából való kivonásához vezetnek; A berendezés működés közbeni nem specifikus beavatkozásai, a csatlakozók helytelen behelyezése vagy azok aránytalan nyomással történő kényszerítése, amely mechanikusan tönkreteszi a mechanikai, elektromos vagy elektronikus alkatrészeket (lehetetlenné téve a javítást és megköveteli azok cseréjét) a jótállás érvényének vesztéséhez vezetnek.

 

2.9 Az eszköz megfelelő használatára vonatkozó utasítások és gyakorlatok be nem tartása (a hivatalos honlapon megjelenő felhasználói kézikönyv vagy a gyártó specifikációi, vagy a gyártó által feltüntetett szabályok szerint és az eszköz rendeltetési helyének megfelelően) a jótállás érvényének vesztéséhez vezet ha a termék meghibásodását okozza. 

 

2.10 A fogyasztó nem támaszkodhat hiányos információkra a készülék nyilvánvaló megsemmisülésének igazolására, és köteles felhasználni azokat a felhasználói kézikönyvben megadott speciális információk és figyelmeztetések alapján, amelyek kiegészíthetők a műszaki szolgálat felhívásával a szerviz telefonszámára. vagy e-mailes levelezéssel (egy érvényes e-mail cím megjelölésével, hogy hol fogadja a levelezést), és ahol teljes körű tájékoztatást kap, ha a kézikönyvben szereplő információkat nem tartja elégségesnek.

 

2.11 Azokat a termékeket, amelyek a vonatkozó “Jótállási tanúsítvány” fenti cikkében leírt helyzetek egyikét követően a szerviz technikai megállapításait követően a garanciavállalásból eltávolításra kerültek, csak a tulajdonos beleegyezésének megszerzése után térítés ellenében javítjuk, miután a beavatkozás teljes költségéről lett értesítve. A szükséges alkatrészek megrendelését a gyártónak kell címezni, a javítás időtartamát a szükséges alkatrészek gyártó általi leszállítása határozza meg. A jótállás utáni alkatrészek cseréjének becslése tartalmazza az elállás jogi feltételeit a szolgáltató kötelezettségeinek teljesítéséig, valamint a szolgáltatónak járó kártérítéseket a szerződés késedelmes elállása esetén.

 

  1. A GARANCIABIZONYÍTVÁNY FELTÉTELEI

 

3.1 A nyújtott garancia nem érinti a fogyasztóknak a termékek értékesítésére vonatkozó hatályos jogszabályokban biztosított jogait és az azokhoz kapcsolódó garanciákat.

 

3.2 A termék működését a boltban tesztelik annak a vásárlónak a kérésére, aki a termék kézikönyvében szereplő használati utasításoknak és használati feltételeknek és biztonságnak megfelelően tudomásul vette a felhasználást. A terméket a gyártó által meghatározott műszaki működési feltételek mellett, ép tömítésekkel, a gyártó által szállított tartozékokkal kapta meg, és a vevő tudomásul vette az eladó által kitöltött és bélyegzővel ellátott “jótállási bizonyítványban” szereplő jótállási feltételeket, amelyet a megvásárolt termékkel együtt küldtek neki.

 

3.3 A megvásárolt eszköz működésének hibáit a szervizegységben végzett vizsgálat után azonosítja a gyártó által felhatalmazott szakember (miután az eszközt tesztelik), aki kiad egy szervizlapot, amelyben felsorolja a talált hibákat, azok jellegét és meghatározza, hogy azok a garancia feltételei alá esnek, és hallgatólagosan megfelelnek az ingyenes megfelelőség állapotba hozatalnak, vagy helytelen kiaknázásból származnak, ez az eladó hivatalos álláspontja. A termék boltban történő átvétele vagy a futártól történő átvétele után fényképes rajzok kísérik, és csak a készülék mennyiségi fogadását és általános megjelenését igazolja.

 

3.4 A “garanciavállalási igazolás” érvényes a garancia tárgyát képező termék számlájával vagy pénzügyi bizonylatával együtt, és meghatározza az eladó által felírt kereskedelmi garancia időtartamát, ha a terméket egy tétel vagy akció tartalmazza, amely ezt a jogot kínálja.

 

3.5 Ezt a szerződést az Európai GDPR-rendelet rendelkezéseinek megfelelően kötik, a későbbi módosításokkal, amelyek az egyének alapvető jogainak és szabadságainak, különösen a magánélethez, a családi és a magánélethez való jog garantálására és védelmére vonatkoznak, a személyes adatok feldolgozása vonatkozásában.

 

  1. TÁVOLSÁGI VAGY KERESKEDELMI TERÜLETEN KIVÜLI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

 

4.1 A fogyasztó számára 14 nap áll rendelkezésre abban az esetben, hogy elálljon a távollevők közötti szerződésektől vagy az üzlethelyiségen kívüli szerződéstől anélkül, hogy indokolnia kellene az elállási döntést, és csak a termékek visszaküldésével kapcsolatos közvetlen költségeket kellene állnia. Az említett elállási idő 14 napon belül lejár attól a naptól számítva, amikor a fogyasztó vagy a fogyasztó által megjelölt, a fuvarozón kívüli harmadik fél fizikailag átveszi a terméket. A szakember elhalaszthatja a visszatérítést az értékesített termékek beérkezésének napjáig, miután a visszaküldött termék integritását és funkcionalitását megkapta és értékelte, a fizetés 14 napon belül teljesül azon a számlán, amelyről a fogyasztó fizetett vagy az ő kérésére és költségére megtörténhet más módon. A fogyasztó köteles a terméket maximum 14 nappal azután visszaküldeni, hogy elküldte az értesitést, ezután a határidő után az eljárás késedelmes és kizárja a visszaküldés lehetőségét.

 

A fogyasztó csak a termékek értékének a kezelésükből eredő csökkenéséért felelős, amely eltér attól, ami a termékek jellegének, jellemzőinek és működésének meghatározásához szükséges. A terméket sértetlenül, sértetlen csomagolással, az összes kapott tartozékkal és kézikönyvvel együtt kell visszaküldeni. Ha a törvény által előírt határidőn belül visszaküldött termék az értékét csökkentő használat miatt kopott (14 napon belül a terméket csak a működés tesztelésére szabad felhasználni), és ezen értékcsökkenés miatt alacsonyabb áron lehet értékesíteni mint amelyen a vevő vásárolta, vagy amely a nem rendeltetésszerű használat következtében eladhatatlanná válik, akkor a fogyasztónak visszaszolgáltatott összeg megegyezik a termék eladási értékével, mivel a fogyasztó felelős a termék értékének csökkenéséért.

 

A GEO 34/2014 16. cikke szerint – ,, Kivételek az elállási jog alól – e) olyan zárt termékek szállítása, amelyeket egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, és amelyeket a fogyasztó lepecsételt; Ezeket a személyi higiéniai termékeket az importőr, jellegük megadásával, a weboldalon látható helyen forgalmazza, amelyen megjelennek. A fogyasztót tájékoztatják e termékek jellegéről azáltal, hogy besorolják őket a „Személyiápolási termékek” kategóriába, és megvásárolva hallgatólagosan megállapodnak a visszaküldési jog mentességében. A termék értékének csökkenését a felhatalmazott szolgáltató egység képviselője állapítja meg.

 

A fogyasztó szándékát, hogy eláll a távollevői vagy üzlethelyiségen kivüli szerződéstől, közölni kell az eladóval irásos értesitésbe úgy, hogy meggyőződjön róla, hogy az eladó értesült és elfogadta a szándékot, vagy a mellékelt elállási űrlap kitöltésével és aláirásával.

 

A Multimago SRL (KFT) által eladott termékek visszaküldéséhez forduljon hozzánk telefonon a +40 758 667 671 telefonszámon, vagy értesítse e-mailben: contact@multimago.hu. Üzemeltetőink támogatást nyújtanak Önnek a FIZETÉS ELLENÉBEN visszaszolgáltatás módjának megválasztásában, és megadják a szükséges a termékek szálitási cimére, csomagolására vagy futár cég elérhetőségére vonatkozó részleteket.

 

Az áruházból vásárolt és a vevő által szállított termékeket, akiknek lehetősége van a termék megtekintésére vagy kipróbálására, nem lehet visszaküldeni, minden meg nem felelés esetén a megfelelőség jogi garanciában részesül, feltéve, hogy a garancia megadásának feltételei teljesülnek.

Alătură-te listei de așteptare Te vom informa când produsul revine în stoc. Te rugam introdu o adresă de email validă.
X